Podwójne podium „Jagiellonek” w konkursie marketingowym
18 listopada br. na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim Jana Pawła II w Lublinie odbyło się podsumowanie II Edycji Konkursu pn.: „Jak nocne marki robią silne marki…”. Na podium znalazły się dwa zespoły z naszego liceum. Drużyna uczennic: Iga Kulawiak, Kinga Miszczak, Julia Lewczuk i Milena Szewczak zdobyła II miejsce, opracowując markę innowacyjnego urządzenia elektronicznego wytwarzającego sprzęt do ćwiczeń siłowych. Natomiast drugi zespół uczennic: Ola Korczyńska, Emilia Pasik, Aleksandra Pieróg, Weronika Pawelec zaproponował innowacyjne urządzenie monitorujące glebę oraz pomagające utrzymać ją w odpowiednim stanie, zdobywając III miejsce w konkursie. Oba zespoły pracowały pod opieką merytoryczną pani Sylwii Wójcik-Wilkołazkiej, nauczycielki podstaw przedsiębiorczości.
Celem konkursu było stworzenie projektu marki innowacyjnych urządzeń elektronicznych, rozwijanie postaw przedsiębiorczych, popularyzowanie wiedzy z zakresu marketingu oraz rozwijanie umiejętności pracy zespołowej i prezentacji jej efektów.
Zwycięskie zespoły, oprócz atrakcyjnych nagród, miały także możliwość udziału w warsztacie „Savoir vivre w biznesie”, podczas którego młodzież zapoznała się z zasadami dress code i właściwej komunikacji z partnerami biznesowymi.
Gratulujemy!